Göy və yer arasında: hansı pilotsuz nəqliyyat vasitələri həqiqətən təhlükəsizdir
Dünyada hər il təxminən 1,3 milyon insan yol qəzalarında ölür. Özünü idarə edən avtomobil layihələri qəzaları azaltmaq məqsədi daşıyır. Tərtibatçılar insan amilini aradan qaldırmağa və avtomobilləri sensorlar, skanerlər, radarlar və avtomatik idarəetmə sistemləri ilə təchiz etməyə çalışırlar. Nəqliyyat sənayesinə rəqəmsal texnologiyaların tətbiqi tendensiyası yaxın gələcəkdə öz aktuallığını itirməyəcək. Lakin liderliyə can atan dron istehsalçıları həmişə sürücü və sərnişinlər üçün tam təhlükəsizliyə nail ola bilmirlər. Rəqəmsal avtomobillərin iştirakı ilə baş verən qəzalarla bağlı məlumatlar xəbərlərdə getdikcə daha çox yer alır. Avtopilotun avtonom funksiyası yardım sistemi hesab olunur və sürücü onun istifadəsinə cavabdehdir. Qarşıdan gələn qəza şəraitində avtopilotun toqquşmadan bir neçə saniyə əvvəl söndüyü hallar var idi ki, bu da sükan arxasında olan şəxsə idarəetməni ələ keçirmək üçün bir şans buraxmadı.
Pilotsuz nəqliyyat vasitələri sürücünün hərəkət zamanı davranışını tamamilə təqlid edirlər. Vəziyyətə nəzarət etmək və təhlil etmək üçün bütün sensor sistemləri cəlb olunur. Amma bu yanaşmanın da zəif tərəfləri var.
- Pis hava və işlənmiş qazlar lidarların, lazer emitentli skanerlərin yol nişanlarını və yol nişanlarını tanımasını çətinləşdirir.
- Az görünmə şəraitində olan kameralar yolda olan obyektləri müəyyən etmir.
- Əgər işarələr qarla örtülübsə və ya köhnəlibsə, dron vaxtında cavab verə bilməz.
- Sıx şəhər ərazilərində sürərkən peyk siqnalı gecikmə ilə ötürüləcək.
- Pilotsuz idarəetmə funksiyalarını dəstəkləmək üçün avtomobil xidmətlərlə qarşılıqlı əlaqədə olur və bunun üçün yüksək hesablama gücü tələb olunur. Enerji səmərəliliyi məsələsi hələ də açıqdır.
Trafik sıxlığı dronların yolda ideal işləməsi düsturunda başqa bir dəyişəndir. Şəhərlərdə və magistral yollarda sürücülər yüksək nəqliyyat sıxlığı ilə üzləşirlər: təkcə 2022-ci ilin birinci yarısında dünya üzrə 38,1 milyon yeni avtomobil satılıb. Tıxacların, sıx nəqliyyatın və ümumiyyətlə, hərəkətin təhlükəsizliyi probleminin həlli sərnişin və yük daşımalarının ikinci səviyyəyə bölünməsi ola bilər.
İnkişaf etmiş nəqliyyat və infrastruktur həlləri uST texnologiyasına əsaslanır. Qabaqcadan gərginlikli nəqliyyat keçidləri yaratarkən, simli rels əsas elementdir. Uzunluğu boyunca davamlı olan adi bir polad, dəmir-beton və ya polad-beton şüa və ya trussdur. O, bir rels başlığı ilə təchiz olunmuşdur və əlavə olaraq əvvəlcədən dartılmış iplərlə gücləndirilmişdir. Polad təkərli sərnişin və yük daşıyan elektrik nəqliyyat vasitələri bu rels strukturu ilə avtomatik rejimdə 150 km/saat sürətlə hərəkət edir.
Simli dəmir yolu keçidi mövcud binanın üstündə yerləşə bilər. Daha doğrusu, avtomobillərlə dolu olan yolların və kəsişmələrin üstündən pilotsuz maşınlar keçir. Bu məkanda tıxaclar və ya qəzalar sadəcə olaraq mümkün deyil. Belə marşrutlar ucqar şəhərləri birləşdirə və meşələr, dağ dərələri və çaylar üzərindən keçə bilər. Unimobillərin hərəkət etdiyi optimal trayektoriya seçilir - dəmir yolu elektrik avtomobilləri.
Unimobillər insan amili istisna olmaqla, sistemin işinin avtomatlaşdırılması prinsipini nəzərdə tutur. Vacib xüsusiyyət: avtomatlaşdırılmış idarəetmə sistemi real vaxt rejimində uST kompleksinin bütün komponentlərindən toplanan məlumatları təhlil edir və onların əsasında qərarlar qəbul edir.
uST texnologiyası avtomatlaşdırılmış nəqliyyatın bütün üstünlüklərinə malikdir və eyni zamanda, özü idarə edən avtomobil istehsalçılarının hələ həll etmədiyi problemləri həll edir.
03 Comments
High Life tempor retro Truffaut. Tofu mixtape twee, assumenda quinoa flexitarian aesthetic artisan vinyl pug. Chambray et Carles Thundercats cardigan actually, magna bicycle rights.
Farm-to-table selfies labore, leggings cupidatat sunt taxidermy umami fanny pack typewriter hoodie art party voluptate cardigan banjo.
VHS Wes Anderson Banksy food truck vero. Farm-to-table selfies labore, leggings cupidatat sunt taxidermy umami fanny pack typewriter hoodie art party voluptate cardigan banjo.