İnnovasiya sürücüsü: İnternetdə interaktiv reklam necə dəyişdi
Onlayn kommunikasiyalar şəxsiyyətlərarası ünsiyyətdən tutmuş xarici dünya ilə qarşılıqlı əlaqəyə qədər həyatın müxtəlif sahələrinə nüfuz edir. Bununla belə, son illərdə bu təsir kütləvi xarakter alıb, həyatımızın tamamilə bütün sahələrinə təsir göstərir: onlayn çatdırılma, onlayn öyrənmə və hətta hadisələr.
Pandemiya bizim oflayn əlaqə qurma imkanımızı məhdudlaşdırdı, lakin əsas şeyi götürə bilmədi: yaşamaq və həyatdan həzz almaq istəyi. Əbəs yerə deyil ki, bu zaman çoxlu uğurlu onlayn konsertlər keçirilirdi.
Bu məhdudiyyətlər şəraitində onlayn əyləncəyə ehtiyac hələ də aktual idi, lakin tamaşaçıları, xüsusən də gəncləri başqa bir "sadəcə" onlayn konsertlə təəccübləndirmək demək olar ki, mümkün deyildi, Mosaic agentliyinin hesab direktoru Andrey Rıbuşkin belədir , layihənin hazırlanmasının gedişatını xatırladır.
XR texnologiyası genişlənmiş reallıq (AR), virtual reallıq (VR), qarışıq reallıq (MR) və yeni texnologiyalarla yarana biləcək hər hansı digər həlləri özündə birləşdirir. Sadəcə olaraq, XR maksimum mövcudluq hissi yaradır və izləyicini öz həqiqi yerindən kənara çıxaraq, süni yaradılmış dünyalara aparmağa imkan verir. Təcrübədən göründüyü kimi, yaradıcı səriştələrin və texniki biliklərin birləşməsi brendin unikal istifadəçi təcrübəsi əldə etmək üçün izləyiciləri cəlb etdiyi yeni reallığın formalaşmasına kömək edir.
Mosaic agentliyinin mütəxəssisləri qeyd edirlər ki, son 3 il ərzində rəqəmsal bazarda mühüm dəyişikliklər baş verib: rəqəmsal sferada süni intellekt və analitikadan istifadə daha geniş yayılmışdır ki, bu da prosesləri optimallaşdırmağa və nəticələri yaxşılaşdırmağa kömək edir. Ədalət naminə demək lazımdır ki, indi əksər brendlər tələbin azalmasının nəticələri ilə üzləşiblər və ya yaşayırlar. Buna görə də, bir çox sahibkarlar və marketoloqlar istehlakçını necə saxlamaqla bağlı çaşqınlıq yaşayırlar. Yaradıcı həllər deyil, daha praqmatik strategiyalardan istifadə olunur.
Vəzifə sadəcə reklamları arxa planda göstərmək deyil, məhz istifadəçinin bunu qəbul etməyə hazır olduğu anda idi. Bunun üçün hərtərəfli iş aparıldı: istehlakçı davranışının qiymətləndirilməsindən tutmuş verilənlər bazası ilə işləməyə qədər.
Eyni zamanda, yaxşı tənzimlənmiş analitika brendin formalaşması üçün çox vacibdir ki, bu da reklamdan şəffaf atributlu effekti görməyə imkan verəcək. Buna görə də, əgər brenddə hələ ki, yoxdursa, klassik media və ya performans həllərini nəzərdən keçirmək daha yaxşıdır. Analitika üçün əmək xərcləri brendformasiyası ilə işləyərkən əsas problemdir. Ancaq unutmayın ki, satışa təsir etmək üçün hər hansı bir yanaşma yalnız yaxşı tənzimlənmiş analitika və satışın / məqsədyönlü hərəkətlərin aidiyyatı olduqda mümkündür.
Yerli texnologiyaların və yanaşmaların inkişafı hələ də dayanmır. Əgər siz texnologiya sahəsində işləyirsinizsə, kreativ reklam kampaniyalarına başlamaq təcrübəniz varsa, o zaman təcrübənizi peşəkar ictimaiyyətlə bölüşməyin və rəqəmsal kommunikasiyaların inkişafına yönəlmiş müsabiqələrdə özünüzü ifadə etməkdən çəkinməyin vaxtıdır.
03 Comments
High Life tempor retro Truffaut. Tofu mixtape twee, assumenda quinoa flexitarian aesthetic artisan vinyl pug. Chambray et Carles Thundercats cardigan actually, magna bicycle rights.
Farm-to-table selfies labore, leggings cupidatat sunt taxidermy umami fanny pack typewriter hoodie art party voluptate cardigan banjo.
VHS Wes Anderson Banksy food truck vero. Farm-to-table selfies labore, leggings cupidatat sunt taxidermy umami fanny pack typewriter hoodie art party voluptate cardigan banjo.