Avtopilotun təyyarədə edə biləcəyi və edə bilməyəcəyi şeylər: 3 fakta qarşı 3 mif
Hal-hazırda, hətta nüfuzlu texniki jurnallar tez-tez avtomatlaşdırmanın canlı pilotları demək olar ki, tamamilə əvəz etdiyini bildirirlər.
Fakt №1: Çox vaxt pilotların idarəetməni saxlamağa və təyyarəni fiziki olaraq idarə etmələrinə ehtiyac yoxdur.
Mif №1: Pilotlar bu müddət ərzində heç nə etmirlər.
Müasir aviasiyada pilotlar təyyarəni fiziki cəhətdən çox idarə etmirlər, düzgün qərar qəbul etmək üçün məlumatları toplayıb təhlil edirlər.
Məsələn, Boeing avtopilotu enişdən əvvəl özü eniş edə bilər, lakin avtomatlaşdırma 7 rejimdən hansını seçəcəyinə qərar verə bilmir.
Fakt №2. Dronlar insan köməyi olmadan avtomatik olaraq qalxır və enir.
Mif №2. Təyyarələrin və dronların avtomatlaşdırılması prinsipial olaraq çox da fərqlənmir.
Hər kəs bilir ki, dronlar insan köməyi olmadan havaya qalxır və enir. Böyük dronların mülki aviasiya üçün qəbuledilməz dərəcədə yüksək qəza və uğursuzluq nisbətinə sahib olması daha az məlumdur. Təyyarə nə qədər mürəkkəb və böyük olarsa, insanın həll etməli olduğu gözlənilməz vəziyyətlər bir o qədər çox olur.
Məsələn, havaya qalxan zaman mühərrik sıradan çıxsa, dron demək olar ki, qaçılmaz olaraq qəzaya uğrayacaq və pilotlar əksər hallarda təyyarəyə nəzarəti saxlaya və təhlükəsiz şəkildə yavaşlaya bilirlər.
Fakt №3. Təyyarə avtomatik olaraq qalxıb enə bilir.
Mif №3. Yumşaq eniş yaxşı avtopilot işidir.
Həyatda təyyarələrin enişlərinin 99%-i və enişlərinin 100%-i əllə həyata keçirilir.
03 Comments
High Life tempor retro Truffaut. Tofu mixtape twee, assumenda quinoa flexitarian aesthetic artisan vinyl pug. Chambray et Carles Thundercats cardigan actually, magna bicycle rights.
Farm-to-table selfies labore, leggings cupidatat sunt taxidermy umami fanny pack typewriter hoodie art party voluptate cardigan banjo.
VHS Wes Anderson Banksy food truck vero. Farm-to-table selfies labore, leggings cupidatat sunt taxidermy umami fanny pack typewriter hoodie art party voluptate cardigan banjo.