Skip to main content
Skip to main content
Best coffeeshop in Berlin

YADA DÜŞƏR XATİRƏLƏR

(AZpressAZ-in arxivindən: 2023-cü il)

Niyə dəmir yolu boyunca daşlar düzülür?

Dəmir yollarında istifadə olunan çınqıllarla bağlı bütün suallarınıza sadə cavab. Onların üzərinə şpallar elə qoyulur ki, daşlar onları nəinki aşağıdan dəstəkləsin, həm də yanlara doğru hərəkət etməsinə mane olsun. Buna görə də, balast əlavə olaraq şpallar arasındakı boşluğa tökülür və ümumiyyətlə, çınqıl yastıq yolun özündən daha genişdir.

Daş balast bir anda bir neçə problemi həll edir, bu da yolun şaquli və üfüqi sabitliyini təmin etmək, yəni relslərin hərəkət etməməsi üçün vacibdir. Bir daş yastıq lokomotivlərin və yüklənmiş vaqonların böyük ağırlığına tab gətirə bilər. Tras qum və ya adi torpağa yerləşdirilsəydi, bir neçə gün ərzində yük altında öz formasını itirəcəkdi. Eyni zamanda, bir çınqıl yastıq beton qatından daha ucuzdur. 

Daşlar bitki örtüyünün saxlanmasında mühüm rol oynayır ki, bu da relslərin altında üzvi maddə qatının əmələ gəlməsinə, relslərin altındakı bünövrənin zəifləməsinə səbəb olur.

Nəhayət, onlar drenaj təmin edirlər - güclü yağışlar və qar əriməsi zamanı suyun çıxması. Daş olmasaydı, qışda buzun genişlənməsi səbəbindən bənd şişərdi.

Dənizdən gələn hamar yuvarlaq çınqıllar balast üçün uyğun deyil, çünki onlar yuvarlaqdır və bütün daşlar müxtəlif ölçülüdür. Material diqqətlə seçilməlidir, daşlar:

şok yükləri udmaq üçün davamlı;
ölçüdə vahid, yalnız bundan sonra bənd sabit və bərabər olacaqdır;
bucaqlı və müxtəlif formadadır ki, bir-biri ilə yaxşı birləşsin.

Daşların ölçüsü 25 mm ilə 60 mm arasında dəyişməlidir. Parametrləri standarta uyğun olan süxurların əzilməsi ilə əldə edilir. Qranit, mərmər, bazalt, əhəngdaşı və kvars və bəzi digər təbii süxurlar müxtəlif dərəcələrə uyğun gəlir. Tullantılar istifadə edilə bilər. Əvvəllər asbest istehsalının tullantılarından da istifadə olunurdusa, indi asbest istehsalı qadağandır. Metal şlaklar da istifadə edilə bilər.